Hur skönt som helst!

Vi vann matchen! Helt sjukt, jag vet inte vad det är som har tagit åt oss. De senaste två matcherna har vi mött topplag som vi har förlorat två siffrigt mot, och nu när vi mött dom igen så har vi en oavgjord också en vinst igår. Hur kul som helst är det, det märks verkligen att vi blivit bättre. Vi vann i alla fall igår med 4-1, och dom var inte nåfigt griniga heller, det var nästan lite roligt. På kvällen igår var det bara lungt, jag var så jävla trött. Vid nio tiden höll jag på att somna flera gånger i soffan, så till slut fick jag gå in i sängen och lägga mej och kolla klart på filmen United 93, en väldigt sorglig film som tog sig rakt in i mitt hjärta. Jag somnade direkt efter filmen vid halv 12, hur skönt som helst. När jag vaknade i morse fick jag en chock när jag såg hur mycket klockan var, nästan halv 1! Men det var nog behövligt med tanke på föregående natt. Idag blir det mest lungt, sen ikväll är det innebandy igen!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0