Helvete vilken kväll!

Fan vad sjukt trött man kan vara! Jag har nästan nyss vaknat, och kroppen håller på att gå av på mej känns det som. Men det gick väl någorlunda bra ändå. Men vissa människor vill jag bara slå hjäl för att dom är så jävla störig och jobbig till tusen! Sen blev det bråk också, men det såg jag inte så mycket av bakom kassan. Eller jag hann rättare sagt inte kolla upp och kolla. Och det var ju mycket folk också, vi som inte trodde de. Sista helgen i månaden liksom. Och då ska jag också jobba natt nästa helg, och då är det löning! Men men, jag och grabbarna fick oss ett skratt då och då, dom är rätt roliga.

Ja vad händer idag då? Jo jag ska spela match! Det kommer nog gå segt till en början eftersom det bara känns som att jag sovit ett par timmar och är fortfarande lite öm i kroppen efter att ha stått i 6 timmar i rad. Men så är det, mot Hudik i SKönsbergshallen 17.30. Wish me luck!!!

So long


Kommentarer
Postat av: Anonym

grabbarna = turkarna.

2009-01-18 @ 17:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0