Helg, helg, helg!

Äntligen fredag igen!!! Och nu sitter jag här igen. Hade ställt klockan på halv 11 imorse. Jag och Annelie skulle nämligen möta upp pappa på stan för att äta lunch. Det blev bakadpotatis med skakenröra på 1891 för min del. Det var gudomligt gott kan jag lova. När jag kom hem fick jag ett sms av en vän, hon berättade om ett jobb för mig som jag skulle söka. Jag kan tyvärr inte säga vad det är för nåt, men det är absolut nåt som jag skulle kunna göra ett tag. Ja man får se hur det går med det nu då. Ikväll kommer Lisa och Carro hem till mej. Vi ska nämligen se Let´s Dance där blondinbella är med. Så vi var bara tvungen att kolla för att se hur hon gör bort sig. Det kommer bli mys och trevligt!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0