Hatar rubriker!

Skönt att äntligen få sätta sig i soffan! Ställde klockan på halv 11 idag, då kan ni tänka er hur länge man sover annars! Det är fan skamligt! Nej men det bruka väl bli runt halv 12 i alla fall, fast det är länge nog, och sen blir man så less när man måste gå upp 10. Det är sjukt! Men jag skulle äta lunch med pappa, det var därför jag skulle upp. Vi träffades vid halv 12 och begav oss till sushi bar på torget, hur gott som helst med sushi ju! Sen mötte jag upp Lisa för att gå på stan en sväng. Både jag och Lisa köpte oss ett par väntar, det var verkligen behövligt nu när det har blivit så kallt igen. Det blev varmt och skönt! Sen tills nu har jag varit på ett möte på KFG. En workshop som handlade om hur man ska kontakta arbetsgivare. Det var rätt så givande, men det var en jobbig tant som skulle prata och avbryta hela tiden. Så mötet tog nästan 2 timmar, så det blev lite segt. Och senare idag/kväll ska jag bort igen. Jag tänker inte säga vem eller vart det är jag ska än, det får vi se om det blir att jag säger längre fram.

So long

Kommentarer
Postat av: Anna

Vet du om det finns mammasushi på sushibar? :P Får ju inte äta vanlig sushi men vet att vissa ställen har sushi som man får äta även om man har bebbe i magen..

2009-01-15 @ 17:01:04
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0