Ett pass kvar :/

Då var det bara ett pass kvar då! Sitter just nu och ser på Körslaget efter att nyss ha ätit en bakadpotatis med skagenröra, gott gott! Första passet idag gick verkligen hur segt som helst! Det var inte mycket folk alls, de sista två timmarna var det kanske 10-15 pers som kom in och åt. Så ni kan ju tänka er hur segt jag har haft det. På kvällarna brukar vi alltid vara två tjejer i kassan, men då har den andra slutat. Så jag kommer ensam att få stå där, fast grabbarna får hoppa in om det blir mycket folk. Också kommer jag att börja jobba en timma tidigare också. Så det blir alltså 23-05. Ja jag önskar mej själv lycka till, till min första natt och jag hoppas att det inte blir allt för mycket folk!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0