.....

Jag skrev igår att det skulle bli en jobbig natt och dag. Och visst hade jag rätt! Har för det mesta bara legat och krampat i sängen hela dagen. Jag fick ett tips av en vän som skulle hjälpa mot detta jobbiga, jag ska prova det nästa gång det kommer. Men jag har i alla fall varit utanför dörren. Jag och min plastsyster Josefin åkte iväg till Nacksta och pantade burkar, bara för att få något gjort, också hade vi mycket brukar och flaskor också, så det var bara bra. Det fick också följa med mej lite saker hem, sånt som behövs när det gäller detta. Och jag kan säga att det hjälpte mycket bra också. Jag hoppade också över träningen ikväll, var så matt i hela kroppen och inte alls sugen. Det är sånt man får göra ibland, för jag om någon missar inte många träningar under en säsong. Så duktig är jag!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0