Dålig uppdatering!

Jag har varken haft ork eller lust att skriva dom sista dagarna. Jag ber om ursäkt! Men det har hänt lite saker den här veckan. Den började precic lika tråkig som vanligt. Men i onsdags fick jag ett telefonsamtal, det var från Skönsmons Förskola, alltså ett dagis. För ett tag sen ringde jag runt till några dagis och sa att om dom nån gång behövde någon vikarie så ställde jag gärna upp. Så mitt gamla dagis ringde och frågade om jag kunde komma och jobba igår. Och så klart så sa jag ja, jag älskar att vara på dagis! Så både igår och idag har jag haft omkring 15 ungar att hålla reda på, fast inte själv då såklart! Men det har verkligen varit hur kul som helst. Och det var verkligen att roligt att komma tillbaka till samma dagis som man själv har gått på. Vissa av mina fröknar som jag hade jobbade fortfarande kvar, lite roligt att man jobbar tillsammans med dom istället för att dom tar hand om en. Dagis är verkligen något jag kan jobba med i framtiden. Sen har jag köpt träningskort på EGO också, så idag och i tisdags har jag tränat. Jag känner mej verkligen duktig denna vecka, tre träningar, plus prommenader fram och till baka till dagis, det är säkert 2km dit. Det var längesen jag rörde på mej så här mycket. Så jag förtjänade verkligen att äta pizza till middag idag!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0