Åter till vardagen

Fy fan vad jävligt kallt det är ute! Har nyss kommit hem från BiteLine, där jag käkade med en tjej i laget. Jätte trevligt! Men helvete, jag höll på att frysa ihjäl dom där hundra metrarna det tog att gå ner dit. Längesen det var så här riktigt kallt. Och jag gruvar mej för att hem till Lisa sen och kolla på film. Även fast hon också bara bor några hundra meter härifrån. Men igår var vi i alla fall och hjälpte henne i nya lägenheten, jag stod och diska allt nytt som hon hade köpt och de andra skruvade ihop stolar och bord. Vi hade riktigt trevligt, men lite vin till de också. Och lägenheten var verkligen hur fräsch och snygg som helst! Jag vill också flytta hemifrån! Men det får jag tyvärr vänta med tills jag får ett riktigt jobb och inte bara nåt extra skit. Men i alla fall, när vi varit hos Lisa drog vi ner på Svenssons för att kolla om det var nå folk ute. Men det var verkligen ingenting där, och vi orkade inte dra och kolla någon annanstans heller. Så vi begav oss till Max för att äta och avsluta kvällen. Somnade i min säng vid halv 2 tiden, riktigt skönt var det att lägga sig i en varm säng i detta kalla väder. Nu är det åter till den vanliga vardagen igen efter alls.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0