Äntligen lite frihet en helg!

Äntligen helg! Nu lämnade Carro nyss mej. Vi skulle kolla på Let´s Dance, men det blev mest massa surr istället. För nu var det ett tag sen vi sågs och då har man som vanligt mycket att prata om så klart. Annars idag så har jag inte gjort så speciellt mycket, jag var bort på dagis igen en sväng för att fixa med löne papperet, jag hade gjort lite fel. Annars typ ingenting. Och det känns skönt efter att ha jobbat två dagar i rad. Ja jag vet hur det låter, men jag kan inte rå för att jag inte är van att jobba och blir lat. Och imorgon bitti drar jag iväg med laget till Sollefteå för borta match där uppe. Jag har ingen aning om hur det kommer att gå, vi har spelat lite varierande på sistone. Och det är jätte skönt att det inte är nå jobb på kebaben denna helg, så imorrn blir det så klart utgång för min och tjejernas del!

So long

Kommentarer
Postat av: bella

Fin design! :D

2009-01-31 @ 18:52:52
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0