Allting går så fort!

Oj så fort helgerna går! Kan inte fatta att det redan är söndag och imorrn är det måndag! Gårdagen var super mysig och trevlig. Jag tänker tyvärr inte gå in på några detaljer om vem det är eller något sånt. Då får ni fråga om det är något ni undrar. Så jag tänker inte skriva så mycket mer om det nu. Nu har jag i alla fall nyss kommit ut ur duschen, och det är fortfarande full rulle hos oss med småbarn. Jag och Levis hade brottningsmatch i min säng förut, han vann hela tiden!! Jag kan verkligen inte fatta hur! Om ett tag ska jag dra hem till Lisa, hon är på Birsta nu och skulle höra av sig när hon var på väg tillbaka så skulle vi gå tillsammans hem till henne sen. Det blir mys, sen tror jag att Carro kommer komma efter hon slutat jobba också. Nu ska jag gå och ta av mej morgonrocken och klä på mej nå kläder, det kommer bli lite kallt annars när jag ska gå ut.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0