1 Januari 2009

Nyåret kunde verkligen inte bli bättre! Vi började tidigt hemma hos Lotta, vi drack vin, lekte lekar och åt underbart god mat. Jag var nervös för att dom inte skulle gilla köttet eller efterrätten jag gjorde, men det blev en succé som tur var! Vid 11 tiden tog vi en taxi ner till stadshuset där kvällen fortsatte. Vi drsck skumpa på tolvslaget och pussades med varandra. Väl där inne dansade vi så mycket att mina fötter kändes som dom skulle gå sönder i mina pumps. Efter 2 nån gång gick jag, Lisa och Fanny till max och fylleåt. Jag var även tvungen att ringa 118 118 för att få numret till max för att fråga om dom en hade öppet. För en viss person sa att dom hade stängt, och jag visste att jag hade rätt! Så vi gick dit, och när jag var klar begick jag mej hemåt med mina onda fötter, jag trodde verkligen att jag skulle dö! Men jag kom hem hel och nästan välbehållen vid halv 4 tiden. Då var detta år över också, mer underbart kunde det inte bli!

So long!

Kommentarer
Postat av: carro

haha, ja självklart! Sa ju inget namn men nu har ju du försagt dig vem det var också ;)

2009-01-01 @ 23:20:46
URL: http://caroolinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0