Mys pys

Vad mysigt det var igår med pojkarna. Efter att jag hade jobbat igår kom Davis med Levis och Noel. Vi satte oss och fikade sen busade vi lite och Levis kissade i byxan. Haha, sånt man får ta, men absolut inget man dör av. Sen blev det en sen middag och båda två somnade nästan på en gång sen efter någon timme. Jag begav mej senare för att träna, det gick bra med tanke på att det var tre veckor sen jag tränade sist, men tanke på att jag var sjuk och sen var det magsjuka. Sen när vi hade tränat klart får en tjej i laget problem med bilen, så vi fem tjejer står där och vet typ ingenting om bilar och försöker förstå vad det är för fel. Till slut när vi har krånglat och försökt med massa får vi bogsera hem hennes bil och sen åkte vi hem. Jag tror jag kom hem över en timme efter att träningen slutade klockan 23. Och idag var jag uppe i lagom tidig tid för att åka till Anna och hjälpa henne måla och fixa i deras nya lägenhet. Den kommer bli hur fin som helst, även fast man inte kan tro det nu.

Här kommer några bilder på pojkarna som jag tog igår!

  
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ojdå...vem av brudarna va de som fick problem då?

2009-02-24 @ 19:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0