Rolig helg?

Jag känner mej som en dö sill! Kvällen igår var hur trevlig som helst hemma hos Fanny. Vi satt mest och surra hela tiden med Let´s Dance på i bakgrunden. Det blev också väldigt mycket bejbi talk eftersom att Anna kom också, det kommer bli så otroligt spännande. Jag tror att jag är mer spänd än henne. Men dock blev det en rätt så tidig hemgång för mej, min hals är fortfarande inte bra. Så jag kände mej lite seg, och därför gik jag hem vid 23. Också vaknade jag för en liten stund sedan, är helt täppt i näsan och halsen gör ont som in i helvete! Och inatt ska man jobba på kebaben och imorrn bitti klockan tio ska jag upp för att spela match! Grattis Anna! Jag måste verkligen vara med också eftersom att vi nästan inte har nå folk. Jag skulle känna mej så taskig om jag inte var med. Men jag får se hur det blir. Rolig lördag jag har framför mej va?!

Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

Du är utmanad :)

2009-02-08 @ 16:57:49
URL: http://thedarlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0