Nu vill jag bli bättre!

Jag vet, men jag har verkligen inte orkat! Dom senaste dagarna har jag legat som en dödsill i soffan. Efter att jag hade jobbat natten i lördags och spelade match på söndan slog förkylningen verkligen till. Veckan före hade jag för det mesta bara ont i halsen. Men nu har det både varit halsen, snoret och huvudet. Men jag fick nog skylla mej själv för detta, fast det var också skönt att det äntligen har slagit ut. Jag är lite bättre idag, men jag är fortfarande grymt snuvig, så jag får helt enkelt se hur det blir med resten av veckan. För dessa två dagar har jag inte gjort mycket alls. Carro kom förbi mej förut, vi skulle åka ut till Kovland för att hämta lite saker till helgen. Hon skrattade nästan åt mej för att jag var så mörk under ögonen, nästan svart! Men nu kan det bara bli bättre får jag hoppas. Och jag ska försöka skärpa mej med detta också, det enda jag har gjort när jag har suttit framför datorn är att kolla på serier, har nästan inte ens orkat att prata med någon på msn, då är man sjuk. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej Anna!



Hoppas du kryar på dig. kul att du kommer och äter middag här på fredag.

Ha' de

kram

Annelie

2009-02-11 @ 19:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0