Nu känns det mycket bättre

Äntligen är jag på bättringsvägen! Idag har jag bara varit lite snuvig o sånt, så det känns bra inför helgen. Annars idag har jag varit på stan med Anna. Jag hittade en snygg jacka som jag ska ner och prova imorrn, om jag tycker om den ska jag nämligen få den av mamma. Tack snälla mamma om jag vill ha den. Sen fikade vi och tittade på lite bebiskläder, verkligen hur roligt som helst. Det finns så mycket fint till dom små liven måste jag säga. Annars har det inte varit så mycket, förutom att jag och mamma åt sushi förut, det är ju hur gott som helst! Tack Carro för att du lärde mej äta det.


Jag är lite kräsen när det gäller sushi. Jag skulle egentligen ha bara lax och två rullar. Men tydligen blev det ett litet missförstånd mellan mej och den andra, som ni kanske ser. Men inte dog jag för de, det fick duga ändå!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vare den där finisjackan som vi såg på pip? (så ingen annan köper den) ;)

2009-02-12 @ 11:54:57
URL: http://annasara.net
Postat av: sandra

Du har blivit utmanad :)

2009-02-13 @ 00:58:28
URL: http://saandrapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0