Lite shopping!

Idag blev det ändrade planer än vad jag hade tänkt från början. Vakande lite för elva imorse, jag skulle nämligen iväg till KFG för att gå på en Workshop som handlade om arbetsintervju. Några minuter efter att jag vaknat ringer telefonen, och det är från KFG som säger att det är inställt för att han som skulle hålla i det var sjuk. Eftersom jag visste att Lisa inte började förrän 14 idag så ringer jag till henne. Vi bestämmer oss för att gå ner på stan en sväng. Jag hittade ett par byxor och Lisa fick äntligen ett par nya mjukisbyxor. Så nu har jag nyss kommit hem och sitter i soffan, får se vad resten av dagen har att erbjuda mej.


Alice Pant, 299kr Cubus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0