Ibland har man lite att göra helt enkelt

Ja dessa dagar har det inte hänt så mycket i mitt rofyllda liv. Jag har tränat, jobbat och slappat för det mesta. Det här har blivit en slö vecka för mej. Vissa veckor har man mer att göra än andra. Man får helt enkelt vänta in helgerna då det händer något. Imorgon bitti står klockan ställd på halv 9 då jag ska vara hos KFG klockan 10, sen tänkte jag direkt därefter gå till EGO och köra till där. Jag får se vad det blir för något. Sen ville mamma att jag skulle följa med ut till Birsta, jag får se hur det blir med det. Sen imorgon kväll kommer min älsklingsfis hem från Umeå, det ska bli så roligt att få träffa min prinsessa igen!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0