Fullspäckade dagar

Blä vad trött man kan vara! Nu har jag nästan nyss kommit hem efter att ha jobbat hela helgen. Nu kan jag äntligen slappna av tills imorrn klockan 11 då jag jobbar igen. Det har gått rätt bra att jobba, förutom att jag var trött som en död sill igår natt för att jag sov dåligt natten till lördag, och jag hade ingen tid att sova igår heller. Somnade igår vid halv 6 och klev upp halv 11 för att dra iväg och jobba. Nu värker det som tusan i bena efter att ha stått så länge hela dagen igår och idag. Så nu ikväll förtjänar jag verkligen att bara ligga i soffan och ta det lungt framför en film. Som sagt. jag jobbar imorrn också mellan 11-15, sen direkt efter det så är jag barnvakt åt Levis och Noel, och sen är det träning. Fullspäckad dag imorrn också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0