Detta blir en toppen helg!

Äntligen helg igen! Veckorna går fort, även fast man inte gör speciellt mycket. Gårdagen och natten spenderade jag hos min vän Anette, jag är en hejare att ställa upp för mina vänner när allt inte är som det ska. Men vi hade riktigt trevligt. Igår var jag också en sväng på stan för att prova den där jackan som jag skrev om i förra inlägget som jag skulle få av mamma. Tyvärr var den inte alls så fin som den såg ut att vara. Jag såg ut som en ballong med den på, så som den stod ut från midjan. Fattade inte riktigt vad dom hade tänkt när dom gjorde denna, men men.

Nu har jag nyss varit på möte hos KFG för telefonträning. Det gick förvånadsvärt bra, nu gäller det att göra lika bra ifrån sig när man ringer på "riktigt" också. Nu ikväll blir det först middag hemma hos pappa och Annelie med småbarnen. Sen kommer Erik, min bror och hans Malin hit i helgen också. Det ska bli roligt att träffa dom igen! Och senare ikväll blir det mys hemma hos Fanny, hon är här denna helg också. Eller i alla fall två dagar, eftersom att hon åker till Östersund imorrn och spelar innebandy. Det var lite synd, då kan hon inte gå ut med oss tjejer imorrn. Nu blir det lek med Levis!


Älsklings Levis!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker du! Vilken tur :D

2009-02-13 @ 16:46:19
URL: http://annasara.net
Postat av: Catrin

Vad skoj att han äntligen får busa lite med dig =) Han har verkligen längtat efter dig!! För någon vecka sedan sa han: -När ska jag få träffa min Anna då??

Helt från det blå, vi pratade inte ens om er. Så nog har han tänkt på dig alltid!!



Ha det så mysigt ikväll med alla magsjukegrabbar ;)

KRAM PÅ HJÄRTEDAGEN!!

2009-02-14 @ 19:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0