Det var allt bra roligt!

Idag har jag varit nere på stan med Carro och Lina. Det första vi gjorde var att sätta oss på Charm och fika och surra ikapp lite som vanligt. När vi sedan hade gått runt ett tag och jag skulle gå in på Team Sportia för att köpa skadetejp till laget hände en sån rolig grej.

Killen som jobbar där är en riktig skojare, det visste jag sen förut. Jag frågade fter min tejp och går mot kassan för att betala. Jag håller i min plånbok så att han ser mitt leg.

Han: Jasså? Anna Ericson, coolt namn!
Carro: Skrattar!
Han: Vad skrattar du åt då?! (ironisk)
Carro: Ingenting.
Han: Vad heter du då? Frågar han Lina
Lina: Derru!
Han: Jasså är du utländsk?
Lina: Öh nej :S

Jag och Carro asflabbar ut i skratt! Vi säger sedan hejdå. Och då skriker han jätte högt till Lina, "hejdå derru!"
Vi skrattade säkert i flera minuter efter det.

Ja jag vet att det är svårt att berätta tillbaka sånt här, men det var verkligen hur roligt som helst!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahaha, jag kan inte sluta skratta. Jag vet precis vem det är också, underbart är vad det är :) Ses snart! PUSS

2009-02-03 @ 23:43:25
URL: http://feni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0