Det kunde inte ha varit roligare!

Det blev en riktig kanon helg! Vaknade vid nio igår morse, redan en timma före att klockan skulle ringa och två timmar innan Anette skulle komma och hämta mej för att spela match i Sollefteå. Detta var absolut inte likt mej, men tydligen var jag utvilad och det var ju bra. Vi förlorade matchen i Sollefteå med 7-3, men vi var nöjda ändå. Vi åkte dit med 10 utespelare och 1 målvakt och ingen coach. Så vi gjorde det bästa vi kunde och alla var glada. Och utgången igår efter matchen var superkul! Eftersom att det var ett tag sen nu som jag gick ut så var jag verkligen peppad till tusen och verkligen redo. Vi var först hemma hos Lisa några tjejer och killar och satt och surrade och spelade ölspel. Vi drog först in en sväng på Svenssons, men sen blev det Oscar. Det var grymt mycket folk där inne, och det var väl för att DJ Sammy var dj där. Men vi höll oss mest på hip hop golvet och shajkade asset av oss. Träffade mycket folk också som det var längesen man såg, och det är alltid roligt och trevligt! Lite före tre gick jag och Lisa till kebaben och köpte med oss mat till henne. Jag fick ett otroligt bra personalpris med tanke på höjningarna på nätterna, och det tackar man aldrig nej till. Fast det blev ändå ett ganska onödigt köp men tabke på hur lite vi åt, men men. Vi somnade som två döda sillar på en gång vi la oss nästan, både två sa imorse att vi somnade nog mitt i en konversation. Alltid roligt att prata om gårdagen på morgonen när man är trött och bakis. Man skrattar verkligen åt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0