Brown eyed girl

Idag ser jag inte riktigt ut som vanligt. För några månader sen skrev jag, och som så många andra i sina bloggar ett inlägg om fargadelinser.com. Om man skrev och länkade till dom så skulle man få välja ett par gratis linser utan styrka gratis. Och efter ett tag så glömde jg bort det där, men sen kom jag på det för ett tag sen att jag inte hade fått dom. Jag mejlade och efter några dagar fick jag svar och där stod det att jag fick göra en ny beställning osv. Så iförrigår fick jag hem dom och nu har jag dom på mej. Jag ser lite annorlunda ut, det är inte vant att se mej med bruna ögon vill jag lova. Jag som har ganska blåa annars. Men jag tycker att jag passar rätt så bra i det ändå. Men jag tyckte det var ett helvete att få på dom, men tids nog satt dom där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0