Barn är så underbara!

Jag blev överlycklig imorse när telefonen ringde och väckte mej! Tjugo i tio ringde den, och jag var klar tjugo minter senare för att ge mej iväg. Det var dagis som ringde och ville att jag skulle komma och jobba, så roligt som jag tycker att det är så tackar jag ju definitvt ja till att komma! Det var bara tur att jag vaknade eftersom att jag hade telefon på ljudlös, jag vet att jag inte ska ha det när man är vikareie men ibland glömmer man bort och vill inte bli väckt av någon dåre mitt i natten. Så idag har jag jobbar från 10-15, lite pengar i alla fall. Och imorgon ville dom att jag skulle jobba igen mellan 8-16 och kanske på fredag också beroende på om dom fortfarande är sjuk dom som jag hoppa in för. Det är bara att hålla tummarna. Jag älskar barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0