Nu är jag på G igen!

Nu har det varit dött ett tag, jag vet! Jag har inte haft ork eller tid, jo tid har jag väl haft men inte orken. Kan ju dra dom senaste dagarna lite snabbt. I lördags var det ju påskafton, först jobb och sen middag hos pappa. Sen på kvällen blev det en hejdöndrande utgång! Jag hängde med Micka och hennes "coop kompisar", eller i alla fall en av dom. Vi var på stads och jag hade hur kul som helst! Men det blev dock inte för hårt, för i söndags jobbade jag med som avlösare igen. Det gick kanon bra, vi gick och köpte godis och satt ute i solen och surrade. Igår var det ju också super duper väder, dock gjorde jag inte så mycket på dagen, men på kvällen gick jag ner till Carro. Vi tog en promenad med Diesel och Akira i det sköna vårkvälls vädret. Sen gick vi ner och hyrde tre filmer. Vi såg 2 st, Rallybrudar och Proom Night, som var en skärckis. Tyckte dock att den mer var som en thriller. Men båda var ändå helt okej. Idag har jag verkligen hängt med Caroline Björk hela dagen. Först var ni nere på stan och gjorde några ärenden och glassade lite på torget med en glass i handen. Sen har vi lagat tacos, mycket bra resultat vill jag säga. Sen har det varit en helkväll med Desperate Housewives, so lovely! Och nu sitter jag här och ska snart dra igång en serie, sen imorrn blir det jobb!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0