Umeå var grymt!

Nu har jag inte skrivit på länge. Dels då får att jag har varit i Umeå i helgen och dels för att vårat internet fortfarande är proppigt så man vet aldrig när det funkar. Men i helgen hade jag super kul! Längesen jag hade det så här roligt. Utgång både fredag och lördag, ingenting som är värt att nämna. Vi var på stan, jag handlade en klänning eller vad man kan kalla det. Vi åt god mat och massa annat. Och tjejerna som Fanny bor med är inte heller att klaga på jag kan lova. Bilder från helgen hittar ni på FB, jag orkar inte lägga ut några här. Men som sagt, det var lite om Umeå. Så det var lite om Umeå, jag kan tyvärr inte skriva nå mer här om vad mer som hände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0