Påskafton i all ära

Ja då var det påskafton! Jag har fått två påskägg, ett av min far och ett av min mor. I min fars påskägg låg det två trisslotter, jag var den enda som vann, 50kr. Och i min mors påskägg fick jag en biobiljett, alltid behövligt! I torsdags efter att jag hade varit på middag uppe hos pappa blev det utgång för mej och tjejerna. Det var sådär, även fast det var mycket folk. Men jag hade det sådär, jag gick hem strax efter två. Igår var det bara jobb som stod på schemat på kebaben och på kvällen blev det bara middag och mys med familjen hemma. Jag hade varken lust eller ork till att göra något alls.

Idag står både jobb på kebaben och utgång på schemat. Jag börjarnu klockan 12 och slutar 15, en kort och skön dag. Sen blir det bara hem och vila lite och fixa sig inför kvällen, jag ska på middag hos pappa före också. Det blir en trevlig dag! Glad Påsk allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0