Påsk och påsk?

Ännu mer grått idag! Jag hatar detta gråa väder, man blir bara less. Men skit i det. Imorse var jag verkligen uppe med tuppen, strax före sju. Jag är verkligen inte van att gå upp så tidigt. Men vad gör man inte för sitt jobb? Jag var i Granloholm strax före åtta. Vi hade mysigt och åt frukost och kollade på film. När jag hade lämnat av henne drog jag själv ner till stan. Hade lite ärenden att göra, plus systemet. Blä vad mycket folk det var där! Jag hatar när det är mycket folk på samma ställe, jag känner mej så inträngd eftersom jag är så liten. Men som tur var så gick det är så gick det någorlunda bra. Jag for hem och fixade lunch åt mej själv, köttbullar och mammas hemgjorda köttbullar, kan det bli mer svenskt? Nej men det var i alla fall jätte gott. Sen gick jag och la mej och tog mej själv en liten nap, jag älskar att ta en nap när man har varit uppe tidigt. Det gjorde jag ofta när jag gick i skolan. Men nu ska jag snart börja fixa mej färdigt, jag ska på middag till pappa ikväll. Brorsan och Malin har kommit ner till påsken. Fast påsk och påsk? Själv ska man bara jobba hela helgen och gå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0