Lunch med pappa idag

Ja nu har jag inte skrivit på ett tag igen. Jag är verkligen en periodare märker jag nu. Men i helgen hade jag verkligen inte tid, det var bara jobb och jobb både fredag, lördag och söndag. Men det gick bra som tur var. Var lite jobbigt att kliva upp i söndags med tanke på att jag jobbade lördag natt. Men nu är jag på fötter igen.

Idag var min pappa snäll och bjöd med på lunch. Det var jag som fick bestämma och då blev det kinamat på Ming Palace.


Kyckling med ananas, super gott! Frestad?

Nu ska det bli skärpning. Tyvärr jobbar jag hela den här helgen också, men jag ska försöka att orka skriva om jag hinner.

Kommentarer
Postat av: pernilla

Så det blev kina i alla fall :) Är väldigt sugen på det nu! Det var kul att se dig :)

2009-04-21 @ 19:10:47
URL: http://dearpernilla.blogg.se/
Postat av: Mikaela

ååh du åt kyckling med annanas! fy fan va gott..

2009-04-21 @ 21:59:22
URL: http://emmamikaelaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0