Jag är så glad!

Gud vilken lyckad dag! Jag har inte berättat om detta men för ett par veckor sen blev jag uppringd av kommunen för att eventuellt bli ledsagare till en tjej som är lika gammal som mej. Jag blev super duper glad, det är alltid något jag har velat prova på sen förut. Så jag var på ute där och sen lite andra grejer. Och idag åkte jag för att träffa henne och hennes familj, det var verkligen hur kul som helst! Så jag fick jobbet, eller vad man nu ska säga. Så jag ska börja jobba om en vecka eller så, jag längtar!

Imorgon drar jag iväg till Umeå med min mor. Hon och jag ska åka upp och dels härlsa på min bror som pluggar till polis där och sen Fanny. Så jag kommer att bo hos Fanny. Det kommer bli jättekul! jag längtar tills imorgon, vi hörs efter helgen! :D

Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis! :-)

2009-04-03 @ 12:35:44
URL: http://dumman.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhh va roligt för dig! :D



Mysigt att åka iväg lite..syrran, mamma och pappa är i Sthlm över helgen och jag fick va hemma. Håller på att dö på lgh..orkar inte greja mer nu...ha en toppenhelg fisen! :D

2009-04-03 @ 20:21:33
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0