Ibland vill man bara....

Ja jag kan säga att jag har haft fullt upp denna helg, därför det inte har blivit nå skrivet här. Jag har för det mesta fullt upp på helgerna när man har två jobb och ska ut och massa annat. Som tur är, är jag ledig nästa helg. Det ska bli så underbert skönt! Då ska jag bara ta hand om mej själv och kanske partaja lite. Men det har i alla fall gått bra att jobba i helgen, förutom kanske idag då jag var lite seg från gårdagens utgång. Men det är sånt man får ta. När man jobbar nätter på ett sånt ställe som Kebab City för man verkligen höra allting och alla ärliga saker när folk kommer in och är fyllehungriga och ska käka. Jag tror jag fick två erbjudanden och en kommentar i fredags, en kille ville att jag skulle följa med han hem, en annan ville att vi skulle pussas och därför tog han inte vitlökssåsen och en annan kille stod bara och sa hela tiden hur fin och söt jag var. Men det är bara att nicka och säga tack till allt man får höra oavsett hur jävla less och men bara vill slå ihjäl dom. Som tur är så har jag lätt för att dölja det jag känner. Nu ska jag snart sova, är apa trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0