I hate this weather!

Varför vill inte vädret hålla i sig? Idag är det typ någon plusgrad, det går fran 15-0, why? Ja men det är väl så här det brukar vara på våren, eller jag vet inte. Bara det inte blir nå mer snö. Igår var jag ju som sagt och jobbade. Fast inte på kebaben utan som ledsagare/avlösare. Vi hade trevligt, satt lite framför datorn, vilket inte gick speciellt bra eftersom attd den där datorn var värre än min gamla. Vi spelade uno, det var riktigt roligt. Längesen jag spelade det, vå vann både varsinn gång också. Det ska vara rättvist! Sen blev det ju så klart en film igen, så mycket tecknade filmer som jag har sett dom senaste två veckorna har jag inte sett under flera år. Jag är inte ett sånt bag fan av tecknade filmer. Eller jag ska säga animerade.


Igår blev det den här. Någon Barbie film, men den var faktiskt helt okej att kolla på. Och jag känner mej som en tio åring just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0