Full fart idag!

Äntligen hemma från en lång dag. Först blev det stan med mamma innan jobbet. Det blev också lite shopping för min del! En t-shirt från GT som jag tyvärr måste gå och byta, den var minimal i storleken, vilket var konstigt eftersom jag har haft andra t-shirtar där ifrån. Men men, jag får skylla mej själv när jag inte orkar prova. Också ett par nya solglasögon, två par trosor och ett par nya tygskor! Varje år får man ju köpa nya, i alla fall jag sliter ut ett par under en sommar. Jag kanske visar bilder någon annan dag om jag orkar. Sen var det ju jobb mellan 15-19, mycket folk var det idag också. Blev riktigt stressigt på slutet! Sen kom Carro ner när jag slutat och vi gick direkt och handlade middag. Sen har det bara varit lungt och skönt hela kvällen hos Carro. Nu ska jag snart sova, är trött av någon konstig anledning :S


Grillad kyckling med vitlökskroketter och en créme bonjour sås med avokado på sidan. Mumma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0