Första dagen idag!

Idag är det grått vill jag lova! Och less blir jag då. Idag har jag lite planer, först till KFG för att skriva på mina papper så jag får pengar från försäkringskassan, sen ska jag hämta ut mina skor som är hos skomakaren, sen ska jag till banken om jag hinner. Halv 4 åker jag upp till Granloholm för att första gången jobba som avlösare. Jag kommer både vara ledsagare och avlösare och idag är det första dagen. Jag är lite nervös, men det ska nog gå bra. Jag ska först hämta upp henne på fritids sen går vi hem till henne. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till fisen! :) kommer gå super!

2009-04-08 @ 14:15:20
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0