vad ska man säga?

Den första "riktiga" dagen hemma. Nu känns det verkligen att man är hemma, jag har varit på stan och umgåtts med Lina och Micka och då känner man att man är hemma. Känns faktiskt som att jag har varit ifrån dom längre än jag faktiskt varit. det var så mysigt att träffa mina små fisproppar igen. Jag handlade för övrigt världens sötaste kjol idag på HM, jag har inte orkat knäppa nåt kort på den så ni får se den någon annan gång. Nu har jag nyss kommit hem efter att ha varit hos Pernilla och umgåtts. Inget mer roligt har hänt denna dag, men jag kan tillägga att jag stinker vitlök av den starka guacamolen vi hade till tacosen. Så nu vet alla de, roligt för er!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: sandra

men de är väl självklart att jag har :) vi borde samla alla när vi har tid och ha en mys kväll med god matt och så ..

2008-09-11 @ 23:26:55
URL: http://saandrapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0