Onsdag

Ja då var första matchen avklarad för i år då! Fy fan, är helt jävla slut i kroppen nu! Tyvärr så förlorade vi matchen med 4-5. Men jag tyckte vi spelade riktigt bra ändå, finns inte så mycket att klaga på faktiskt. Förutom försvaret en aning, men det är ska vi ta på måndag på träningen. Jag gjorde ett mål också, vilket inte känns helt fel.

Tidigare idag var jag på stan med Micka. Jag handlade ett par nya sneakers, ett par Adidas. Micka handlade också lite, känns bra att inte behöva handla ensam. Sen bar det av hem till mej där jag lagade mat till mitt lilla barn. Sen drig vi iväg på matchen. Just det, jag har också dammsugit och dammtorkat hela mitt rum, känner mej så otroligt duktig idag!

So long

Kommentarer
Postat av: Sonja

Haha, jag antar att du satt vid datorn som jossan brukar sitta vid? för du kommenterade från hennes :P men ja, tack :)

2008-09-17 @ 23:21:42
URL: http://sonjis.blogg.se/
Postat av: Emma

Snubblade in hit och vill bara lämna lite fotspår efter mig :)

2008-10-04 @ 21:19:23
URL: http://emmacandell.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hallå där...



Slutat blogga eller???

2008-10-09 @ 01:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0