Nu drar vi!

Om en timma och fyrtio minuter sitter vi på tåget på väg till Arlanda. Har jag fått med mej allt? Är jag säker på de här? Tänk om jobbet är skit? Det är massa frågor som snurrar runt i mitt huvud nu. Nu är i alla fall väskan stängd, och jag tänker absolut inte öppna den innan jag är där nere, så proppfull är den! Jag har inte riktigt börjat blivit pirrig än heller, det kommer nog när vi sitter på tåget och fattar att vi äntligen är på väg nu. Jag jag har nå små prickar i armvecket också, kanske det är pirrig-prickar? Haha jag har ingen aning, men jag har i alla fall fått nåt. Min kära far fyller år idag också, så nu är det snart födelsedags middag med efterrätt, efter det drar vi till tåget! Jag ska försöka att skriva igen så fort jag sätter mej vid en dator igen, så ni får försöka hålla ut tills vi hörs igen!!!

Det enda jag kommer att sakna i Sundsvall är mina kära vänner, jag älskar er (+ Fanny i Umeå).

So long fuckers!


Kommentarer
Postat av: sandra

kommer sakna dig med :) <3

2008-09-01 @ 17:12:45
URL: http://saandrapersson.blogg.se/
Postat av: Sonja

Vi saknar dig också! <3

2008-09-02 @ 12:41:44
URL: http://sonjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0