Hemma igen :/

Ja tyvärr så är jag hemma nu igen. Ni hann inte sakna mej så mycket som det var tänkt från början. Ingenting känns bra nu må jag lova, jag hade planer och dom sprack. Så vad fan ska jag göra nu? det är bara att sätta igång att börja söka jobb igen nu. Jag tänker inte gå in på här hur jobbet verkade, känns fel om andra än mina kompisar läser det här som jobbar, eller ska jobba där nere. Men jag kan säga att det inte var som vi tänkt oss. Men nu är det åter till vardagen, springa på stan och fika och träffa kompisar typ!

Bilder kommer senare!

So long

Kommentarer
Postat av: sandra

hann sakna dig mycket iaf .

2008-09-11 @ 14:23:29
URL: http://saandrapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0