Debut ikväll då!

Längesen jag skrev nu, jag vet! Men det händer inte så mycket just nu, som ni kanske förstår själva. Men helgen var i alla fall super trevlig! Umgicks med Lotta och Frida i fredgas, vi drog ner på stan och kollade läger och lite annat. Blev i alla fall en tidig kväll för mej. På lördag förmiddag drog jag, Annelie och Jossan iväg till stor hullsjön för att fria lilla Levis som fyllde tre år. Så underbart roligt att träffa den otroligt söta lilla kisen. På kvällen hade Pernilla och Robin som en slags "inflyttningsfest". Vi var tog och stoj och vi sjöng en massa, jag och Pernilla plus en massa killar. Senare drig vi ner till stan, det var kul det med. Men tyvärr blev det en rätt tidig kväll vilket var tråkigt. igår var det en slöo dag hela dagen. Idag har jag legat och haft en jävla mensvärk och varit och solat med Micka, måste ju försöka hålla kvar färgen lite nu när jag är hemma!

Ikväll ska jag göra debut på innebandy plan första gången för i år, vilket kommer resultera till en mycket dålig debut! Eftersom att jag bara har rört mej två gånger under denna sommar så kommer det inte alls gå nå bra. Och då spelade jag fotbollsmatcher, där jag för övrigt inte orkade nånting!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0