Varför vinter?

"Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt, nej nej! Så tycker jag om årets första snö i Sundsvall. Varför längtar alla så mycket efter snön? Det finns ju inte direkt många anledningar till att det är bra, man kan inte vara ute i mer än 20 min när det är -10 ute, man kan ramla och bryta benen, det finns ingenting att göra förutom att sitta inne, man blir less för att det är så mörkt ute hela tiden och massa andra saker. Det enda som är bra med vintern är julafton, även fast det känns som att jag har blivit för gammal för det nu, men ändå. Sen är nyår överskattat även fast det är en otroligt rolig dag att fira och ha roligt med sina vänner med alkohol och god mat. Men sen kan jag faktiskt inte komma på nåt mer. Känner mej verkligen som en pessimist nu om jag ska vara ärlig, men det är så jag känner och kommer alltid att göra med vintern!

Hejdå vinter!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Äh, det är väl mysigt att få klä på sig? :P alltid något. Nyår är väl bäst, något som är värt att fira tills killnad från allt anant vi skyller på när vi går ut ;P

2008-10-30 @ 21:02:29
URL: http://lisawalker.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha aa, för jävligt egentligen :P



Men liite bra är det :) Man kan ju åka snowboard till exempel!

2008-10-30 @ 22:36:58
URL: http://lisawalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0