Onsdag

Oj, två dagar sen! Börjar det kanske gå utför för mej igen? Jag hoppas då inte de, varken för min egen skull eller eran. Igår var det den första dagen på länge som jag inte gjorde något på dagen, det var hur skönt som helst. Jag kan verkligen unna mej dom dagarna utan att bli rastlös. På kvällen däremot drog jag först till Carro, för att sedan dra vidare ner till Cicci där vi spenderade hela kvällen. Vi såg nån film om orgasmer och skit, kommer inte ihåg vad den hette, och den var inte så bra heller. Sen kom Joel förbi en sväng också. Vi satt mest och surra som vanligt och Cicci eldade på mina strumpor, fråga mej inte varför, jag tror hon har gått och blivit pyroman. Jag kom i alla fall hem runt halv 1, slockade som en stock runt kvart över. Idag vankas det först möte hos AF, sen luncha med pappa på stan och sen möta upp tjejerna. Nu ska jag fixa det sista sen dra!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0