Nästan en lugn och skön helg i alla fall

Vilken skön och slapp lördag. Kom hem imorse runt 12, jag hade en riktigt trevlig kväll igår måste jag säga. Blev kanske lite för mycket vin, fick känna av det idag med lite huvudvärk, men det var de nästan värt. Ja men när jag väl kom hem lagade jag mat, la mej på soffan och sov en stund. Har alltid en tendens att vakna tidigt när jag sover borta. Sen blev det duschen och fixa sig. Jag har varit med min kära vän Anna ikväll. Jag åkte dit vid 4, vi satt och snackade ett tag. Sen fick jag och Anna i uppdrag att gå och handla pizza, det var hennes sambo Daniel som kom med det underbara förslaget, och pizza tackar man inte ofta nej till! Det blev mat, mys och tjej surr hela kvällen (när Daniel gått iväg). Vi såg också en film, men nu kommer jag inte ihåg vad den hette, men det var nån thriller i alla fall. Helt okej, men inte så läskig som vi trodde tyvärr. Sen för att komma över till andra sidan stan där jag bor var jag tvungen att ta bussen, vilket resulterade till fulla och äckliga killar.

- Öh bruden, vart ska du då?
- Ja hem.
- Jaha, jag som tänkt bjuda dej på en drink ikväll (besviken).
- Men det får bli en annan gång.
- Ja fan vad bra!

Blir less, men man vet ju själv hur jobbig man kan vara när man har fått i sig lite. Jag får tänka så istället. Nu ska jag snart gå till sängs, imorrn är det en viktig dag!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0