Livet är underbart!

Nu börjar det dala tillbaka igen! Men jag har faktiskt något att skylla på, jag har varit upptagen! Och så ligger det till. Idag, eller igår kom min kära älsklingsvän Fanny Sofia till Sundsvall för ett litet besök. Men vi "kompisar" fick träffa henne idag. Det började med frukost imorse, med massa bröd och gott pålägg, och så klart earl grey till! Riktigt mycket som helst med tända ljus och massa prat om man vad som hänt och skvaller som vanligt. Så var det nästan konstant hela dagen, förutom att vi avrundade med en film sent på eftermiddan. Sen blev det hem och äta för att sedan fortsätta umgås. Vi var hos Fanny  Sofia ett tag, drog sen till Cicci, och sen tillbaka till Fanny Sofia igen. Jag orka tyvärr inte dra några detaljer där emellan, men jag lovar att jag ska lägga upp en riktigt jävla snygg bild på mej imorrn eller nåt, det är nämligen Carros fina värk av mitt "ängla" hår, ( Joel Lilja citat ). Nu blir det i alla fall sängen, har inte sovit mycket inatt, tack vare en viss Lisa Walker som sov hos mej :p 

So long 

Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

Mohaha ;)

2008-10-29 @ 11:13:44
URL: http://lisawalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0