Känns som det börjar ta sig till slut

Ja då var min första "riktiga" intervju avklarad. Det kändes faktiskt som att det gick helt okej för min del, eller rättare sagt bra. Men jag vågar inte säga för mycket! Nu väntar jag bara på att de ska höra av sig, och då väntar en intervju med Enrio, nu var det bara med Kontorsfixarna som "fixar" folk till dom, eller vad man nu kan kalla de. Efter intervjun var jag tvungen att gå till gamla skolan och de nån lärare att skriva ut mina frånvaro timmar från sista året, de vill se dom för att vara säker på att man inte är nån slö person. Känns lite tveksamt det där faktiskt, har ingen aning om hur det såg ut för mej. Men tyvärr var inga av dom lärarna där, så tråkigt nog får jag gå tillbaka dit på måndag igen! Efter allt detta ståhej träffade jag upp Micka och Carro för en lunch på Charm. Sen gjorde vi våra små "ärenden" och tog sedan bussen hem i spöregnet. Nu ikväll är det umgänge som står på schemat igen, fast det är väl inte så konstigt? Imorrn är det arbetsförmedlingen som gäller för min del, sen dela ut flygblad på IKEA för innebandylaget igen!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0