Känns bra nu

Känns som jag har haft fullt upp denna vecka. Eller man kanske kan uttrycka sig såhär? Att det är första veckan på länge som jag har haft massa saker för mej, vilket inte känns helt fel! De ringde även om ett annat jobb idag, ledsagare! Det är ju de jag mest av allt ha velat göra, också ringer dom nu! Jag sa att jag ville vänta och höra om jobbet på Enrio först, så hon skulle ringa mej igen om två veckor för en intervju. Nu känns det verkligen som det börjar ta sig. Idag har det varit AF. Ett helt värdelöst möte som jag var på, de sa allt som man redan visste. Men men, nu är det gjort i alla fall. Sen blev det Birsta för att fortsätta dela ut våra reklamblad, vilket gick helt okej. Nu ikväll vankas det utgång, ovanligt va?! Äh men det finns inte så mycket annat att göra här ju. Imorgon blir det i alla fall lung eftersom jag har match på söndag. Nu jävlar ska vi försöka slå dom jävlarna! :p Ses i vimlet i hope!

So long


Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

dra mej baklänges eller nåt, fan vad du uppdaterar ;P Men jag klagar inte, har väntat på det här läänge.

2008-10-17 @ 23:20:30
URL: http://lisawalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0