Ibland måste man unna sig

Åh det är så skönt att va naken! Jag vet inte vad det blev, hade inget att börja mitt inlägg med. Idag har jag varit på Birsta med hela "gänget". Vi fikade och chillade och gick runt och kollade lite. Jag köpte en mörk grå hood från VeroModa. Jag har egentligen inte råd, men jag kände att jag verkligen ville unna mej någonting. Men som tur är så blir det ingen utgång i helgen och då sparar jag pengar där.


Jätte dålig bild, jag vet! Men den är i alla fall mörk grå med knappar fram uppifrån och ner, och även med världens skönaste huva till. Jag är nöjd! 299kr VeroModa.

Nu ska jag ta det lungt ett tag för att sedan umgås med Carro sen. Det lär ju bli alla de andra också som vanligt, men det är alltid trevligt.

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0