Hur var det med söndagar igen?

Ja då var det långa tråkiga söndag igen då. Varför är söndagar den typ tråkigaste dagen på hela veckan? Antingen ligger man bakis hela jävla dan, eller så gruvar man sig bara för att gå till jobbet/skolan imorgon, eller för att det oftast inte finns något att göra. Så brukar jag resonera söndagar. Men jag har i alla fall något att göra idag, jag ska spela match mot Alnö på eftermiddan idag. Har ingen aning om hur det kommer att gå, men eftersom att de egentligen inte var så bra på träningsmatchen så tror jag att vi kan vinna. Jag återkommer ikväll nån gång!

BTW det jag har på min hand i förra inlägget är spott! Jag skulle räcka mej efter min cider som står på handfatet när Carro plötsligt lägger av en loska rakt på min hand.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0