Äntligen helg!

Äntligen fredag igen och helg! Idag har inte hänt speciellt mycket för mig. Jag vaknade och som vanligt låg jag i soffan och kollade på Hem till gården. Det är liten av en rutin jag har på morgonen innan jag äter frukost, ja jag vet att jag är knäpp! Sen bar det av och handla mat till kvällens middag. Sen har jag och mamma städat och gjort lite ärenden. Känns lite som en mor och dotter dag idag, vilket alltid är trevligt. Ja ikväll ska jag och en annan laga middag tillsammans och dricka vin, mysigt. Jag säger inte vem det är, but it's free to guess if you want. Så snart ska jag hoppa in i duschen och bli lite fräsh hade jag tänkt, vi hörs!

So long

Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

inge roligt att gissa om man vet ;P

2008-10-25 @ 18:03:46
URL: http://lisawalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0