3 veckor och 6 dagar.

Så lång tid var det sen jag sist skrev! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, jag har helt enkelt haft en riktig torr tid på att blogga nu. Men just nu lovar jag att jag ska försöka bättra mej! En andledning till att jag inte skrivit på länge är för att det inte händer så mycket i mitt liv just nu, jag är fortfarande arbetslös, fast det går framåt må jag lova! imorgon har jag en intervju hos Enrio 118 118. Men jag har inga förhoppningar som det känns nu i alla fall. Annars när jag har varit borta har det varit umgänge, fester till tusen och innebandyn. Men mina dagar rullar i alla fall på för det mesta med olika trevligheter. Så vad händer för er där ute? Nåt roligt som någon vill berätta om? Feel free to write!
Nu ska jag snart gå och dela ut reklamblad för vårat innebandy lag till en butik, och sen ska jag iväg och träffa Esse!

Jag lovar att jag ska försöka skriva nästan varje dag nu!!!

So long lovers

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det var ju på tiden! :)

2008-10-16 @ 10:30:26
URL: http://lisawalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0