What A Women!

Jag hatar sådana människor! Jag har nyss sett Tina Turners självbiografi What's Love Got To Do With It. Där Ike Turner hennes ex-man misshandlade nästan till döds under hela deras förhållande. Till slut kunde hon äntligen ta sig ur det och hon blev en av de mest framgånsrika kvinnliga artister som har funnits.

Är hon inte den bästa förebilden så säg mej? Att någon kan vara så stark att bli så stor som hon var efter ett sådant förflutet. Starka kvinnor respelterar jag över allt annat. Jag ska också bli en stark kvinna.

Kvinnomisshandlare tycker jag är en av de värsta saker som kan hända en kvinna. Att träffa en man som misshandlar och våldtar sin kvinna. Det finns inga vidrigare varelser än dem!!!!



Pusshej och godnatt från Anna Ericson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0