Typiskt !

Det kunde verkligen inte bli sämre. Jag har varit hos min vän Anna ikväll. Vi har suttit och surrat massa och fetat i oss chips och dipp, det kunde inte bli bättre. Det var VÄLDIGT längesen vi sågs! Men som sagt, hon bor på andra sidan stan och jag skulle gå hem till pappa i stan. Jag fick inte gå hem själv för Anna, så hon följer med mej en dit, för när vi skiljdes så ringde jag Fanny Sofia för att ha någon att prata med unde tiden. Hela vägen gick galant, även fast det var rikigt kallt. Men när jag väl står utanför pappa och letar efter mina nycklar så visar det sej att jag inte hade några med mej! Less som jag blev då så ringer jag till pappa som är nere på krogen ikväll. Han ville absolut inte gå och möta mej, så jag får gå ner till Oscar som ligger mitt i stan, men mjukis byxor och en knut på huvet. Jag kunde verkligen inte se bättre ut! Men till slut så kommer jag hem och mina fingrar är helt röda av den kalla luften som jag haade travat i. Tyck synd om mej, SNÄLLA! 

Men nu ligger jag i alla fall i sängen och ska sova, för senare idag är det bal och jag måste vara pigg!

Pusshej hälsa mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0